/
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
 علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس در گفتگو با نبض نفت تاکید کرد:

 وزیر پیشنهادی نفت آشنایی کامل به این حوزه دارد/ آقای پاک‌نژاد افراد پاکدست و کارآمد را به کار گیرد

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشنایی وزیر پیشنهادی نفت به این حوزه، گفت: به نظر من اگر تیمی که آقای پاک نژاد انتخاب می کنند کارآمد، پاکدست، متخصص و بدون گرایش سیاسی خاص باشد می تواند عملکرد موفقی داشته باشد.
..
کد خبر : ۶۲۷۲۹

علیرضا نثارینماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری نبض نفت با اشاره به نقاط قوت محسن پاک نژاد گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت نفت، بیان داشت: آقای پاک نژاد کارشان را از بدنه وزارت نفت شروع کرده‌اند و آشنایی کامل به این حوزه دارند؛ به نظر من اگر تیمی که انتخاب می‌کنند کارآمد، پاکدست، متخصص و بدون گرایش سیاسی خاص باشد میتواند موفق عمل کند.

وی افزود: من معتقد هستم وزارت نفت به هیچ عنوان نباید سیاسی باشد بلکه باید بر اساس تخصص، توانمندی و پاکدستی عمل کند. من روی کلمه «پاکدستی» تاکید دارم چراکه وزارت نفت قلب تپنده اقتصاد کشور است و اگر مسئولان رده بالای آن پاکدست باشند سفره مردم رنگین تر خواهد شد. نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: آقای پاک نژاد در صورتی که رأی اعتماد مجلس را کسب کند باید افراد توانمند، پاکدست و بدون حاشیه سیاسی را به کار بگیرد تا بتواند موفق باشد. من به گرایش سیاسی ایشان کاری ندارم و اگر مصادیقی که عنوان کردم را رعایت کند قطعا موفق خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر